Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Datum a čas

Dnes je čtvrtek, 13. 12. 2018, 1:37:01

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

 

mas

Okresní hospodářská komora

ohk

CzechPoint

Czech POINT

Ověřená instituce

Obec Nová Ves v Horách - idatabaze.czMěstské, obecní úřady - idatabaze.cz

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Výzva k podání nabídky

  1. identifikace zadavatele

    Obec Nová Ves v Horách, IČ: 00266108, se sídlem Obecní úřad čp. 33, 435 45 Nová Ves v Horách

    Tel.: 476 113 156, e-mail: obecnovaves@seznam.cz, www.novavesvhorach.cz

  2. vymezení předmětu veřejné zakázky malého rozsahu

    Oprava kamenných zdí a schodů

  3. místo a doba plnění

    Nová Ves v Horách, 15. 6. 2015 – 31. 8. 2015

  4. požadovaný obsah nabídky

    Název firmy, sídlo, kontakty, zástupce

    Nabídková cena, vymezit DPH

    Položkový rozpočet

    Záruka

    Termín plnění zakázky

    Doklad o prokázání oprávnění k podnikání (dle bodu 7)

    Čestné prohlášení (bod 8)

  5. platební podmínky

    Daňový doklad vystavený ke dni převzetí díla se splatností 14 dní

  6. způsob a místo podávání nabídek

    Osobně či poštou v zalepené obálce s uvedením adresy odesílatele a označením OPRAVA ZDÍ.

    Na adresu: Obecní úřad Nová Ves v Horách čp. 33, 435 45 Nová Ves  v Horách

  7. Prokázat oprávnění k podnikání vztahující se k předmětu zakázky (např. živnostenský list nebo výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud v ní má být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů)

     přiložit v kopii

  8. Dodat čestné prohlášení dodavatele o tom, že splňuje následující kriteria (u právnické osoby podepsané osobou oprávněnou jednat jejím jménem):

                není v likvidaci (jde-li o právnickou osobu)

                v uplynulých 3 letech proti němu nebyl prohlášen konkurs nebo konkurs nebyl zrušen    

                pro       nedostatek majetku

                nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky

                nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní                      politiku zaměstnanosti, s výjimkou případů, kdy bylo povoleno splácení ve splátkách a není     prodlení se splácením splátek;

    čestné prohlášení dodavatele o tom, že nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin nebo došlo k zahlazení odsouzení trestného činu, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání, jde-li o fyzickou osobu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat a prohlášení učinit statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, vedoucí organizační složky zahraniční právnické osoby nebo statutárním orgánem pověřený zástupce;

    10. Před podáním nabídky je nutná fyzická prohlídka místa za přítomnosti zástupce zadavatele. Sjednejte si předem telefonicky termín prohlídky, která se může uskutečnit ve dnech 12. 5. – 17. 5. 2015, na: tel.: 476 113156, nebo 604 588 494.

    11. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání na 23 dnů. Lhůta začíná běžet 6. 5. 2015 a končí 29. 5. 2015 ve 12 h.

    12. Dotazy:

    Případné dotazy zodpoví na tel. 604 588 494 starosta obce David Kádner.

    13. Znění výzvy se zveřejní na úřední desce obecního úřadu i elektronické úřední desce obecního úřadu na webových stránkách obce. Tím se veřejná zakázka malého rozsahu stává otevřenou a vytváří se tak prostor k předložení nabídky i pro jiné, než oslovené dodavatele.

 

 

 

 

David Kádner, starosta obce v.r.

 

výsledek: Doručena 1 nabídka firma STAVMOST s.r.o.  - 3838406,20 Kč

Firma nebyla vybrána vzhledem k fiannčí náročnosti a nedoržení termínu plnění.